Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Kadetti vietiin viime yönä!
    Kirjoittaja Stobbe84 »
    5 Vastaukset
    1541 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja unique
  • kannattiko ostaa?
    Kirjoittaja mizal »
    3 Vastaukset
    973 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja unique
  • corsa (GSI-18)? läheltä piti!
    Kirjoittaja juzatheman »
    10 Vastaukset
    1764 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja deore
  • TM:n autouutiset...
    Kirjoittaja samulis »
    14 Vastaukset
    1706 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Astra -95 käyntihäiriö
    Kirjoittaja Zippe »
    9 Vastaukset
    945 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • Opel-testiviikko 19.4-23.4.2004
    Kirjoittaja Vilkkis »
    31 Vastaukset
    3587 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Flamingo
  • Ajotietokone f astraan
    Kirjoittaja canu78 »
    0 Vastaukset
    401 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja canu78
  • Enforcer hälyn keskuslukituksen ohjaus
    Kirjoittaja lapa »
    3 Vastaukset
    706 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lapa
  • Ajotietokoneen asennus Astra F
    Kirjoittaja Rieger Astra »
    7 Vastaukset
    927 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJunior
  • astran radio?
    Kirjoittaja corsaliini »
    7 Vastaukset
    1266 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Takavetoinen Turbo-Vectra
    Kirjoittaja ata »
    28 Vastaukset
    6405 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJ
  • Hinnastoa ....
    Kirjoittaja Zeppie »
    1 Vastaukset
    667 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Amppa
  • Missä lämmöt????ja venakopat tekoon alumiinista..
    Kirjoittaja Rollomppu2,5 »
    5 Vastaukset
    724 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rollomppu2,5
  • Opel laaturaportin paras Eurooppalainen..
    Kirjoittaja »
    2 Vastaukset
    748 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Astra Cosmo Wagon 1.7 CDTi
    Kirjoittaja @str@ »
    18 Vastaukset
    2281 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja skk
  • Vectra A Sport -95, KUVIA netissä!!!
    Kirjoittaja @veccus »
    33 Vastaukset
    2918 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Ascona 400 incam video : )
    Kirjoittaja GSi 16V »
    4 Vastaukset
    1196 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Opelin kulutus (Astra C16SE)
    Kirjoittaja masu »
    33 Vastaukset
    3085 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • v*tun pummit naarmi auton!
    Kirjoittaja datzka »
    22 Vastaukset
    3902 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja datzka
  • Philips Navi CD
    Kirjoittaja kirmo »
    0 Vastaukset
    401 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kirmo
  • B-omegan amerikan malli?
    Kirjoittaja ilevile »
    7 Vastaukset
    1062 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ilevile
  • ikkunoiden huurtuminen
    Kirjoittaja mikuli_2 »
    2 Vastaukset
    699 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikuli_2
  • Calibra Keke Rosberg
    Kirjoittaja i_kone »
    27 Vastaukset
    7487 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Tuli ostettua ensimmäinen Opel :)
    Kirjoittaja J_R »
    23 Vastaukset
    2572 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BVeccu
  • opel commodore 70-71
    Kirjoittaja KUUPPA »
    10 Vastaukset
    1340 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascoda
  • F-Astran / A-Vectran keskuslukitusongelma!!
    Kirjoittaja astra93 »
    5 Vastaukset
    771 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ast
  • Kokemuksia G-Astrasta?
    Kirjoittaja mfsniper »
    33 Vastaukset
    9118 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja skylark
  • Onko poikkeuslupa mahdoton...?
    Kirjoittaja Jari79 »
    50 Vastaukset
    5166 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega16T
  • Astra vm.98 --> 1.6 ja 1.8 rummut vai levyt takana?
    Kirjoittaja sanpo »
    1 Vastaukset
    399 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mikzu
  • sahrajärvi c kadett
    Kirjoittaja jylppy8 »
    2 Vastaukset
    716 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona77
  • Passaako mankka suoraan?
    Kirjoittaja bahama »
    3 Vastaukset
    785 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 8valve
  • c20let "kadetissa"
    Kirjoittaja miksainamie »
    2 Vastaukset
    641 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja miksainamie
  • B-Vectra talvella
    Kirjoittaja VectraCD »
    15 Vastaukset
    2149 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BVeccu
  • eroavaisuustodistus omppuun
    Kirjoittaja keräilijä »
    6 Vastaukset
    672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectraboy
  • Opel Kadett
    Kirjoittaja ttuoppi »
    9 Vastaukset
    956 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jankkatee
  • kojetaulun valoista
    Kirjoittaja kheikkil »
    3 Vastaukset
    598 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kheikkil
  • Mistä halpoja varaosia Opel Astra G
    Kirjoittaja O-kuski »
    4 Vastaukset
    775 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja O-kuski
  • katti pakollinen?
    Kirjoittaja Grimbe »
    2 Vastaukset
    646 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Käykö 2.6:sen imusarja kolmetonniseen
    Kirjoittaja Wilhelm »
    0 Vastaukset
    397 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wilhelm
  • H-Astrasta kokemuksia ?
    Kirjoittaja Namiska »
    16 Vastaukset
    3251 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Espoon Jore
  • Opel Kadett E Rallye 4x4
    Kirjoittaja Legenda »
    3 Vastaukset
    1299 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Legenda
  • OMEGA B korjausopas suomenkielellä...
    Kirjoittaja leutoranta »
    6 Vastaukset
    1180 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Astra H 2.0 turbo vertailussa
    Kirjoittaja astra coupe 2.2 »
    3 Vastaukset
    881 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astra coupe 2.2
  • kutosen kannet
    Kirjoittaja YEL-405 »
    6 Vastaukset
    1304 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Stake
  • Mistä takalyhtyjä GSi Kadettiin?
    Kirjoittaja GSi 16V »
    12 Vastaukset
    1353 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Moonlight-tuning
  • teholastuja huuto.netissä
    Kirjoittaja vectraaa »
    2 Vastaukset
    658 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Astran puhaltimen moottori
    Kirjoittaja ozzie »
    8 Vastaukset
    1086 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kalevi lajoni
  • Kokemuksia Astra 1.6SI GLS:istä
    Kirjoittaja -jonsku- »
    2 Vastaukset
    445 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja masu
  • Mihin hintaan Astra?
    Kirjoittaja ozzie »
    4 Vastaukset
    688 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • tosi erikoinen calibra
    Kirjoittaja mikki36 »
    4 Vastaukset
    1115 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikki36

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja