Nonni, mää menin tunkemahan hätäpäissäni toisen jousen väärietpäin... ja nyt kuuluupi outoa kolinaa toiselta puoleta takaa... Saattaako se johtua juurikin tästä jousesta, joka on nurinniskoin...? autona se vecrtra -89, ja laitoin fk madallussarja iskareineen.
ps. mää aan oleen kohat tyhmimpien kyselijöiden top 10:ssä.
Jkyl mä muistaakseni ne ilmasin... hmm... mitä jos en ilmannu? toisen puolen jousi näkyis olevan kyl länämmässä... vaikka onkin väärinpäin, niin ei kait ny kauheen länässä pitäisi...
Ei ollu jousi, kun vaihdoin toistepäin, eikä ollu ruiskun pumppukaan, vaikka olikin irrallaan sielä. Se kolina kuuluu, kun heiluttaa auton perää ylös alas... pieni kolahdus... tarvii vissiin nostaa auto korkeemmalle, ja sit toinen menee ketsomaan alle, ja toinen heiluttaa...
mtt kirjoitti:tarviiko nykypäivän uusia kaasuiskareita ilmata?en itse kyllä irmelin iskareita ilmannut mitenkään.eikös tuo koske lähinnä nesteiskareita?
Kaikki iskarit on nesteiskareita. Kaikki iskarit tarvii ilmata, ilmautuvat kaiketi ajan kanssa itsestäänkin.
mtt kirjoitti:tarviiko nykypäivän uusia kaasuiskareita ilmata?en itse kyllä irmelin iskareita ilmannut mitenkään.eikös tuo koske lähinnä nesteiskareita?
Kaikki iskarit on nesteiskareita. Kaikki iskarit tarvii ilmata, ilmautuvat kaiketi ajan kanssa itsestäänkin.
no perhana...hyvinpä nuo tuntuu toimivan.ihme ettei asennusohjeissa mainittu tuosta mitään vaikka muuten olivatkin aika pilkunviilaamista.nooh...on sillä roikoteltu eli kyllä ne mun käytössä ilmautuu.
Mää haluaisin kasn kuulla edelliseen kysymykseen viitaten asiaa... Ja sillain taas että apinakin tajuaa, ku mää olen vähän tyhymä
Voiko se kolina tulla ilmaamattomasta iskarista?
Eikös ilmaamisella ole jotain tekemistä sen kanssa, että nesteessä olevat ilmakuplat häipyvät?
Eli jos iskaria ei ilmaa, nousevat kuplat pois ajan kanssa. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin sen ainakin vois ajatella.