Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • A Corsa GSI
    Kirjoittaja Goofy »
    8 Vastaukset
    914 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • katkenneen saranatapin irrotus
    Kirjoittaja Goofy »
    2 Vastaukset
    562 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Goofy
  • hihnan katkeaminen
    Kirjoittaja JPP_78 »
    6 Vastaukset
    837 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • 4X4 vectran nostaminen
    Kirjoittaja shishkebab »
    4 Vastaukset
    782 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rimmon
  • jakopäänhihnan vaihdosta
    Kirjoittaja JPP_78 »
    1 Vastaukset
    639 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • A Omegan etujarrut
    Kirjoittaja fast37 »
    0 Vastaukset
    323 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja fast37
  • kymenlaakson calibra jampat
    Kirjoittaja opelix_calibra »
    1 Vastaukset
    451 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wille-
  • corsa b gsi tehot 109hp miten helposti lisää?
    Kirjoittaja dicentra »
    7 Vastaukset
    914 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • a asconan räjäytys kuva
    Kirjoittaja akonna »
    1 Vastaukset
    368 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho Anttila
  • Agila, Astra, Corsa, Omega, Vectra jne...???
    Kirjoittaja Topah76 »
    3 Vastaukset
    676 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Topah76
  • corsa gsi pultijako
    Kirjoittaja dicentra »
    2 Vastaukset
    427 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • -92 astran kytkin
    Kirjoittaja hvh »
    3 Vastaukset
    499 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Kokemuksia vm94-95 V6 Aut omegoista?
    Kirjoittaja JTJT »
    7 Vastaukset
    990 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rimmon
  • corsa b gsi:tä ostamassa. Neuvoja?
    Kirjoittaja dicentra »
    2 Vastaukset
    572 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Corsa 16v
  • V6 Calibra
    Kirjoittaja Arzka »
    13 Vastaukset
    1684 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sauli
  • Calibran Osto
    Kirjoittaja Melkor »
    22 Vastaukset
    2516 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K2Ri
  • Tänään saatu uusi auto Vectra GTS
    Kirjoittaja G T S »
    14 Vastaukset
    3169 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarza
  • Ei syytä huoleen kun luottaa ympyrään ja nuoleen
    Kirjoittaja ekomies »
    6 Vastaukset
    929 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja icebox
  • Opel / Jakohihnat.
    Kirjoittaja ekomies »
    15 Vastaukset
    2425 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Vectra B 2.0 cd
    Kirjoittaja axeli »
    10 Vastaukset
    1490 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja axeli
  • Rungon tunnistenro. joka jää penkin alle tosi pahasti
    Kirjoittaja mirako »
    12 Vastaukset
    1261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • omega hajos taas...
    Kirjoittaja harza »
    14 Vastaukset
    2308 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • Kadetti-projekti
    Kirjoittaja Janie79 »
    2 Vastaukset
    636 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janie79
  • Missä edullinen varashälyttimen asennus?
    Kirjoittaja Bull_Doser »
    20 Vastaukset
    2546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Halytin.com
  • Käyttöohjekirja Omega 1994 ?
    Kirjoittaja postiato »
    1 Vastaukset
    512 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juhal
  • Halkaisija
    Kirjoittaja Jari79 »
    4 Vastaukset
    822 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teppo
  • Vuosimalli asiaa!???
    Kirjoittaja Undertaker »
    5 Vastaukset
    975 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kingiz
  • a omegan omistajat!
    Kirjoittaja santtu »
    25 Vastaukset
    3731 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OMEGA
  • Opelin huollatus
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    5 Vastaukset
    1187 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • Opel Kadett E Lexusvalot/Kirkkaat valot !!
    Kirjoittaja Skelektor »
    15 Vastaukset
    1672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Skelektor
  • Kampura
    Kirjoittaja |Niksu| »
    1 Vastaukset
    503 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja KPo
  • Sumuvalo kytkin ascona c
    Kirjoittaja mforsman73 »
    1 Vastaukset
    394 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mforsman73
  • Corsaa ostamassa
    Kirjoittaja Sorsan metsästäjä »
    3 Vastaukset
    518 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja B-Na
  • Luokituspaperit Vauxhall Nova 1.3 rA ?
    Kirjoittaja Januss »
    3 Vastaukset
    742 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kumimuumi
  • turvakaaret
    Kirjoittaja Miggo »
    12 Vastaukset
    1837 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gutless
  • Siinäpä vasta Kadetti!
    Kirjoittaja Crazax »
    8 Vastaukset
    1153 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja xDsLx
  • värikoodi?
    Kirjoittaja B.C. »
    3 Vastaukset
    672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -jupe-
  • Opelistin VW Golf
    Kirjoittaja joonak »
    25 Vastaukset
    3326 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • Calibran tihkukytkin
    Kirjoittaja sauli »
    10 Vastaukset
    1005 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja i_kone
  • Jakolaatikon öljyn vaihto...
    Kirjoittaja shishkebab »
    5 Vastaukset
    974 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja shishkebab
  • bongattu parkanon shellillä nätti c asco
    Kirjoittaja J.R »
    3 Vastaukset
    868 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett2.0i
  • 2.0 vs 2.6 , omegat...
    Kirjoittaja Conaa.B. »
    8 Vastaukset
    1182 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikkis
  • astra g:n korjausopas?????!!!!!!!!
    Kirjoittaja AsTrA2000 »
    7 Vastaukset
    965 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pine
  • Calibra hemmot???
    Kirjoittaja MR CALIBRA »
    32 Vastaukset
    4371 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kipsi
  • Lotarin verot!!!
    Kirjoittaja Oj »
    4 Vastaukset
    1091 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Irmscher
  • Opel Kadett 1.8 GT -87
    Kirjoittaja Miggo »
    3 Vastaukset
    450 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Miksi vilkku ei palaudu?!
    Kirjoittaja Opelix_Racing »
    4 Vastaukset
    638 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • Vectra turbo?
    Kirjoittaja Jvec »
    16 Vastaukset
    2144 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Kadett D:n valot!! TÄRKEÄÄ!! PIkaista apua!
    Kirjoittaja Jube-setä »
    3 Vastaukset
    548 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jube-setä
  • Sopiiko C Asconan orkkis ratti suoriltaan `90 E kadettiin?
    Kirjoittaja Opelix_Racing »
    2 Vastaukset
    385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja