Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Jokun foorumilaisen entinen calibra?
    Kirjoittaja German_oldschool »
    0 Vastaukset
    402 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja German_oldschool
  • Jäseneksi liittyminen
    Kirjoittaja esko t »
    6 Vastaukset
    736 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Googlekin ajaa opelilla
    Kirjoittaja Astrax Sport »
    31 Vastaukset
    3441 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja marko.nousiainen
  • Ostettu käytetty auto yksityiseltä -> kansi paskana
    Kirjoittaja MasaKoo »
    7 Vastaukset
    1157 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • opel firma petikko??
    Kirjoittaja Tykki »
    4 Vastaukset
    864 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • 3.0 MV6 24V 4d Steinmetz kokemuksia kiitos!
    Kirjoittaja _supra_ »
    1 Vastaukset
    475 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja (F)ast_tra
  • Astra f (lisä)varusteet
    Kirjoittaja sdracing »
    6 Vastaukset
    802 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sdracing
  • Opelisteja Iisalmesta?
    Kirjoittaja A_Manta_1972 »
    3 Vastaukset
    486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kume
  • opel astra 2,0 xev autom vs. volvo v40 1,8 manuaali
    Kirjoittaja bobi83 »
    6 Vastaukset
    577 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JukeN
  • Astra Ultimate
    Kirjoittaja haarto »
    8 Vastaukset
    1834 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rgs1
  • Opel Werkstour (tehdaskierros Rüsselsheimissa)
    Kirjoittaja m.k »
    6 Vastaukset
    831 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Minkä auton takalamput tulee mieleen?
    Kirjoittaja madi »
    13 Vastaukset
    930 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja :J:J
  • onks järkee ostaa?(v6 omega)
    Kirjoittaja munakukkaro »
    18 Vastaukset
    2382 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja exclusive
  • Pullistus
    Kirjoittaja ^^auppa^ »
    1 Vastaukset
    931 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JNN
  • Mikä Logo
    Kirjoittaja ojei82 »
    3 Vastaukset
    681 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Midian
  • Astraa ostamassa
    Kirjoittaja keijo112 »
    7 Vastaukset
    686 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ChiEf
  • Aadam Saksasta->historia selville
    Kirjoittaja jtg »
    0 Vastaukset
    442 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jtg
  • Omega B2 2.2 vs Vectra B2 2.2
    Kirjoittaja pikezu^ »
    4 Vastaukset
    709 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _Jape_
  • Minkälaisia kokemuksia opel astra 1,9 dtci -05.sta
    Kirjoittaja enkerkeee »
    1 Vastaukset
    355 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja (F)ast_tra
  • Opel Vectra 2.2i sport -01 olisi aikeissa ostaa..
    Kirjoittaja _schnipu_ »
    41 Vastaukset
    4333 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuke
  • C Corsan omistajat !!!
    Kirjoittaja Skelektor »
    4 Vastaukset
    547 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja antzu
  • Signum vaunun veturina
    Kirjoittaja Lappis »
    3 Vastaukset
    555 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jule
  • Virtalukon vaihto
    Kirjoittaja tiikerinlilja »
    1 Vastaukset
    373 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • onko UK kiinni?
    Kirjoittaja AussiVectra »
    2 Vastaukset
    687 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja :J:J
  • S60 Opel teema oranssi ja musta (8.4.06)
    Kirjoittaja ekto »
    64 Vastaukset
    12840 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -JPA-
  • missä päin suomea paras hyvitys
    Kirjoittaja vekkulisti »
    6 Vastaukset
    754 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja j-tec
  • Opel Vectra B2 2.6 -01 ja valo taulussa!
    Kirjoittaja Dooley »
    1 Vastaukset
    392 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja (F)ast_tra
  • Vectra A2 -95 1.8l merit hinta?
    Kirjoittaja Fallen »
    1 Vastaukset
    321 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veera
  • Huoltoa edessä...
    Kirjoittaja 4stra-95 »
    2 Vastaukset
    502 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 4stra-95
  • opelin akku tyhjenee onko tietoa
    Kirjoittaja pappilanhovi »
    2 Vastaukset
    689 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja R.Lehtinen
  • c vectra kolisee takaa
    Kirjoittaja Ainikki 10 »
    1 Vastaukset
    690 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jani_88
  • Astra kiikarissa
    Kirjoittaja B.A.T »
    4 Vastaukset
    595 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juzze
  • Mistä löytyy värikoodi (Astra H)
    Kirjoittaja Aapeli »
    6 Vastaukset
    7568 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja makedeus
  • Entiset omistajat vectra b
    Kirjoittaja Mike_E »
    0 Vastaukset
    466 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mike_E
  • B-Vectra Facelift
    Kirjoittaja nuu6 »
    17 Vastaukset
    2698 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • B-Vectra farmaria ostamassa
    Kirjoittaja rautasydän »
    1 Vastaukset
    437 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juke1985
  • astra 1.6/1.8 wagon (cosmo) vm 2005-2006
    Kirjoittaja vekkulisti »
    12 Vastaukset
    1183 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vekkulisti
  • Omega 2.5 V6 Aut. kannattaako ostaa?
    Kirjoittaja Sendu »
    4 Vastaukset
    1152 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • astra wagon kumpi/ mikä näistä/ lähinnä hinta/km/vuosimalli
    Kirjoittaja vekkulisti »
    2 Vastaukset
    365 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vekkulisti
  • Innoparts plasma mittarinpohjat (kiinnostusta???)
    Kirjoittaja calicha92 »
    68 Vastaukset
    15364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sdracing
  • Opelin värikoodi
    Kirjoittaja jeko »
    6 Vastaukset
    817 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jeko
  • Insignia koeajo
    Kirjoittaja pki »
    1 Vastaukset
    777 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Riisikippo
  • http://www.nicedeals.co.uk/
    Kirjoittaja Stontsaa »
    0 Vastaukset
    447 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Stontsaa
  • vekaran pumppu c-2.2
    Kirjoittaja tomppalapa »
    0 Vastaukset
    334 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tomppalapa
  • tuningpoisto.fi
    Kirjoittaja jami83 »
    38 Vastaukset
    2861 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Iivil
  • C coupe vs Taunus :)
    Kirjoittaja mandy »
    3 Vastaukset
    604 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja himOPELi
  • b omegan ostossa
    Kirjoittaja OpelOmis »
    5 Vastaukset
    590 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OpelOmis
  • Vikakoodin lukija?
    Kirjoittaja _Jape_ »
    14 Vastaukset
    4309 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • Mikä malli? E Kadett
    Kirjoittaja kimlaa »
    2 Vastaukset
    320 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Astra -01, 2.2i sport
    Kirjoittaja _schnipu_ »
    1 Vastaukset
    359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaku

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja