Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Calibra 2007 ?
    Kirjoittaja Caliisuttaja »
    10 Vastaukset
    1548 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 2slow4motion
  • check control
    Kirjoittaja jussi68 »
    9 Vastaukset
    1610 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sama
  • Omega nykii,pätkii ja käy kolmella pytyllä tyhjäkäynnillä.
    Kirjoittaja juzuu »
    7 Vastaukset
    1439 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rautasydän
  • Ärsyttävä ABS/TC/VAKIONOPEUDENSÄÄDIN/NOPEUSMITTARI-vika
    Kirjoittaja Jerzey »
    6 Vastaukset
    1033 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • Minkä levyinen suksiboksi vectra b farmariin?
    Kirjoittaja Pepe42 »
    1 Vastaukset
    590 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rgs1
  • Vectra B keskuslukko-vika
    Kirjoittaja himOPELi »
    8 Vastaukset
    948 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jykä-84
  • Corsa A
    Kirjoittaja Astrologi »
    5 Vastaukset
    678 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jere rantonen
  • Piti se ostaa Kadetti!
    Kirjoittaja m.k »
    0 Vastaukset
    538 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • omegan lämmityslaite
    Kirjoittaja jiibee82 »
    1 Vastaukset
    530 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 2slow4motion
  • Vectra C:n tuulilasi
    Kirjoittaja Opel Astra »
    13 Vastaukset
    2920 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja V6 2.8
  • rele
    Kirjoittaja puttonen1986 »
    4 Vastaukset
    654 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja powerofopel
  • Omegaa ostamassa..Ensimmäinen opeli
    Kirjoittaja Jukkis33 »
    6 Vastaukset
    1083 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Vikakoodien lukulaite Geniscan
    Kirjoittaja Hanuri »
    0 Vastaukset
    580 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hanuri
  • Astra-H tuulilasi?
    Kirjoittaja Opel 4 ever »
    8 Vastaukset
    1627 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jere rantonen
  • Harvinaisen Opelin hinta?
    Kirjoittaja Hessu68 »
    17 Vastaukset
    2359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • 6 kysymystä calibrasta (muutama uus)
    Kirjoittaja categrasher »
    26 Vastaukset
    2318 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Mihin perustuu merkkiliikkeen laskutus?
    Kirjoittaja ama »
    12 Vastaukset
    1720 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Beeascona
  • Omega B 00-> varustetasot
    Kirjoittaja Apa »
    5 Vastaukset
    714 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Apa
  • Opel Astra G - "DISCOSCENE" - "FUTUREZ"
    Kirjoittaja Eagle| »
    12 Vastaukset
    1189 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Eagle|
  • Uusi ooppelin omistaja
    Kirjoittaja disse »
    20 Vastaukset
    2603 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja disse
  • TM Talviauto 1993
    Kirjoittaja gibba »
    22 Vastaukset
    3308 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JariM
  • omegaan 18" ??
    Kirjoittaja tykemon »
    12 Vastaukset
    1300 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuke
  • sisätilan lämmitin
    Kirjoittaja bertta »
    2 Vastaukset
    600 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bertta
  • Takasumuvalon kytkin
    Kirjoittaja Daniel »
    5 Vastaukset
    634 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Matzi
  • Miten on v6:set käynnistyneet...
    Kirjoittaja PetskuR »
    12 Vastaukset
    1356 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja O.P.A
  • onko kellään kokemuksia bilteman akuista
    Kirjoittaja jere rantonen »
    17 Vastaukset
    2105 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja glo
  • Jäähdytin nesteen vaihto!!!
    Kirjoittaja Pedro87 »
    21 Vastaukset
    4577 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja WeskuR
  • ooppelin muotovanteet
    Kirjoittaja jussi68 »
    4 Vastaukset
    1143 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Matzi
  • teholastu omega,calibra?????
    Kirjoittaja makesara1 »
    21 Vastaukset
    16145 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Karavaanari91
  • Ostamassa omega 95 2.0 16v
    Kirjoittaja wiking »
    1 Vastaukset
    725 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuke
  • Omegan pyyhkijöiden alla olevan suojamuovin nimi hukassa
    Kirjoittaja rms »
    4 Vastaukset
    662 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rms
  • mitä eroa on c vectran dieselmoottoreissa 1.9cdti&2.2dti
    Kirjoittaja astraGcaravan »
    3 Vastaukset
    649 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opel Astra
  • Vectra wagon tavaratilan koko
    Kirjoittaja petrih »
    1 Vastaukset
    952 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja =Pasi=
  • ajotietokoneen toimintasäde mittari
    Kirjoittaja jeppis »
    25 Vastaukset
    2812 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Vectra 06 , kylmää!
    Kirjoittaja lope19 »
    2 Vastaukset
    739 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Meska
  • lämpötilan säädin
    Kirjoittaja yeahrl »
    2 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja yeahrl
  • kallista
    Kirjoittaja tantor »
    17 Vastaukset
    2574 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jope
  • Mistä lähtien 85 Ah akku C-Vectrassa (2.2 direct) ?
    Kirjoittaja P3 »
    1 Vastaukset
    572 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Kuka vaihtas Vectran etujouset Oulussa
    Kirjoittaja Inter »
    0 Vastaukset
    441 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Inter
  • Varustetason tunnistus
    Kirjoittaja Eagle »
    11 Vastaukset
    1694 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • korjausopas
    Kirjoittaja celssius »
    3 Vastaukset
    854 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Katana
  • vectra b takakontin sähköpiuha ?
    Kirjoittaja vekkulib »
    19 Vastaukset
    1639 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wekkuli80
  • ohjaustehostimen öljyt
    Kirjoittaja yeahrl »
    3 Vastaukset
    737 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juke1985
  • Pakkaset ja ongelmat tekniikan saralla. Ja yleistä jorinaa..
    Kirjoittaja Marko-85 »
    15 Vastaukset
    2200 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Marko-85
  • zafira
    Kirjoittaja jussi68 »
    17 Vastaukset
    3127 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sama
  • Vinkki: Ilmainen 2.0i ascona..
    Kirjoittaja MakeTku »
    1 Vastaukset
    835 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • sisustaaaaa
    Kirjoittaja puttonen1986 »
    1 Vastaukset
    541 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja midget1
  • Päästöverotus?
    Kirjoittaja Astra2006 »
    4 Vastaukset
    782 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Tyhmä kysymys ??? Saako automaatti calikalle antaa virtaa?
    Kirjoittaja Skelektor »
    11 Vastaukset
    1934 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • Corsa gsi 02 luistonesto
    Kirjoittaja Ankka »
    3 Vastaukset
    606 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J@gr

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja