Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • wanhat ooppelit
    Kirjoittaja ilmo »
    2 Vastaukset
    735 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Eipä ollu pitkään Kadetista riemua...
    Kirjoittaja jabbu »
    0 Vastaukset
    626 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jabbu
  • EPC
    Kirjoittaja undoman27 »
    20 Vastaukset
    2798 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • Kenen auto?
    Kirjoittaja Kaido »
    4 Vastaukset
    1049 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kaido
  • Omega B caravan
    Kirjoittaja VANU »
    2 Vastaukset
    644 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kamppi
  • -99 Vectra harkinnassa
    Kirjoittaja Redline »
    10 Vastaukset
    850 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JukeN
  • Diesel-Astra
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    0 Vastaukset
    358 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä
  • Astra G ilmastoinnin huolto - sahataanko linssiin?
    Kirjoittaja Tube »
    2 Vastaukset
    810 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Opel 31% vs. Porsche 49%
    Kirjoittaja Agemo »
    7 Vastaukset
    1431 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Opelin automaateista...
    Kirjoittaja juniper »
    1 Vastaukset
    604 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tube
  • Mikä ongelma suuntavilkuis?
    Kirjoittaja dracoo »
    6 Vastaukset
    762 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calibra_16V
  • Vectra B:n turvatyynystä
    Kirjoittaja Eza »
    3 Vastaukset
    720 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja henaik
  • Kokemuksia Astra 1.6 16V Sport Carvan (G-malli)
    Kirjoittaja Astrax Sport »
    0 Vastaukset
    324 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astrax Sport
  • Kysymys Calibran moottoreista.
    Kirjoittaja ekomies »
    6 Vastaukset
    738 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JaneZki
  • Mitä kaikkea selviää näistä tunnisteista ?
    Kirjoittaja kuhju »
    4 Vastaukset
    805 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Tarvis hyvälaatuisen kuvan A Corsasta??
    Kirjoittaja Kaitzu »
    3 Vastaukset
    521 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kaitzu
  • 1.6 G astran omistajat....
    Kirjoittaja dtiveccu »
    6 Vastaukset
    765 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Chevrolet Alero = Opel???...ja vähän muita kysymyksiä
    Kirjoittaja Opel Astra »
    4 Vastaukset
    1038 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Ilman saanti juttua
    Kirjoittaja Soke »
    0 Vastaukset
    416 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Soke
  • GT Kadetin tyyppivikoja yms. (1.8)
    Kirjoittaja -SweetAngel90- »
    8 Vastaukset
    652 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wilzup
  • Uusi farmari astra
    Kirjoittaja pn »
    2 Vastaukset
    474 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra_X_2
  • Mistä tummat etuvilkut Kadett E GSi:hin?!
    Kirjoittaja GSi 16V »
    10 Vastaukset
    889 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • OMEGA GL-A -89 ohjekirja?
    Kirjoittaja JJSyrjä »
    0 Vastaukset
    319 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJSyrjä
  • Astra 2.2 Sportista kokemuksia,tyyppivikoja jne...??
    Kirjoittaja Replica »
    10 Vastaukset
    1999 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • gsi corsa arvo??
    Kirjoittaja kippari »
    12 Vastaukset
    964 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juhi
  • Ascona C:hen sivupeili vaihtoehtoja?
    Kirjoittaja gsi kade »
    3 Vastaukset
    437 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gsi kade
  • Helmi Vectra
    Kirjoittaja Migu »
    19 Vastaukset
    2371 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timotee
  • Opel Kadett C 1.2:seen B Asconan 2.0 kone
    Kirjoittaja Hanza »
    6 Vastaukset
    617 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hanza
  • Vectra 2.0 i-90 4 veto?
    Kirjoittaja vaisaset63 »
    2 Vastaukset
    446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • g astraa hankkimassa
    Kirjoittaja harppa »
    1 Vastaukset
    407 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja eerom
  • lasikuitu taitajia Lahden suunnalta?
    Kirjoittaja R.Lehtinen »
    4 Vastaukset
    584 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tumppa2
  • E kadettiin ohjaustehostin
    Kirjoittaja tero76 »
    2 Vastaukset
    408 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja timppa1
  • Linkki 2 moottorisesta LET corsasta kadoksissa
    Kirjoittaja Lehtonen »
    4 Vastaukset
    618 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lehtonen
  • Tunexilla uusi s-postiosoite !!!!
    Kirjoittaja tunex »
    1 Vastaukset
    501 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tunex
  • Jyväskyläläiset Opelit
    Kirjoittaja Mylläri »
    63 Vastaukset
    4890 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juki
  • omega 2.2 classic 2002...
    Kirjoittaja marko69 »
    1 Vastaukset
    501 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä
  • Paljonko suomessa on 6 koneisia mantoja..?
    Kirjoittaja -=opel=- »
    16 Vastaukset
    2736 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LeWe
  • renkaat kadettiin
    Kirjoittaja Mel »
    18 Vastaukset
    1218 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja darkbizi
  • 120k km huolto.
    Kirjoittaja thaigo »
    6 Vastaukset
    823 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja C20xe.jesse
  • Auto Tekniikka ja Kuljetus-vuosikirja Opelista vuonna 1994
    Kirjoittaja ata »
    0 Vastaukset
    332 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • tc vectraan
    Kirjoittaja öljypoltin »
    0 Vastaukset
    421 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja öljypoltin
  • Tuleva OPEL Frontera ( ! Sisältää uusia kuvia muistakin tule
    Kirjoittaja Veeksi »
    13 Vastaukset
    1578 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Vauxhallin kauppaaminen Opelina?
    Kirjoittaja Rehellinen »
    21 Vastaukset
    2527 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hegentti
  • Perheenlisäystä...
    Kirjoittaja jabbu »
    3 Vastaukset
    626 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jabbu
  • Auto, Tekniikka ja Kuljetus-vuosikirja Opelista vuonna 1995
    Kirjoittaja ata »
    2 Vastaukset
    542 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Elmeri
  • "Kuplat" maalipinnan alla?
    Kirjoittaja Dreamer »
    12 Vastaukset
    3266 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Haba
  • Manta 85-88
    Kirjoittaja Jube-setä »
    3 Vastaukset
    531 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kumimuumi
  • 8v ja 16v gsi kadettien eroavaisuudet
    Kirjoittaja Aulin »
    2 Vastaukset
    475 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aulin
  • halpa hyvä tehopenkki rauma/turku alueella?
    Kirjoittaja Aulin »
    5 Vastaukset
    583 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aulin
  • Omega B ( MV6 )
    Kirjoittaja Kamppi »
    8 Vastaukset
    1361 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JMJ

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja