Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Kokemuksia Omega B 2,6 V6
    Kirjoittaja Ile84 »
    0 Vastaukset
    1087 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ile84
  • Suomeen maahantuodut OPC-mallit ja värit?
    Kirjoittaja Alpha »
    6 Vastaukset
    1074 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Onko uuden Astra J:n kori sinkitty?
    Kirjoittaja PPTN64 »
    5 Vastaukset
    1267 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja crisse
  • Zafiran käsikirjat
    Kirjoittaja msainio »
    2 Vastaukset
    361 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Eagle
  • Mitä helvattia?
    Kirjoittaja Jalluv »
    2 Vastaukset
    1160 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jalluv
  • zafira 06 navi
    Kirjoittaja msainio »
    6 Vastaukset
    1010 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hankgrave
  • Aja taloudellisesti, ja voita uusi Opel.
    Kirjoittaja ascona_c »
    2 Vastaukset
    710 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • Opel Astra G saksasta?!?
    Kirjoittaja Teemu J »
    1 Vastaukset
    707 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • -96 Astran airbagvalon kuittaus Oulussa?
    Kirjoittaja MP99 »
    3 Vastaukset
    585 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • Opel Calibran tyyppiviat ja ruoste
    Kirjoittaja Tubbe »
    5 Vastaukset
    2347 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AksuPaksu
  • Pohjois-helsingin auto
    Kirjoittaja Kimi34 »
    12 Vastaukset
    1068 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kimi34
  • Corsan muutoskatsastaminen pakettiautoksi.
    Kirjoittaja Markku44 »
    11 Vastaukset
    2457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Vaaleansiniset astrat
    Kirjoittaja corsaliini »
    1 Vastaukset
    512 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja :J:J
  • Vectra B1 konversio B2:ksi
    Kirjoittaja opelvisio »
    4 Vastaukset
    956 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opelvisio
  • opel signum kokemuksia
    Kirjoittaja jack the ripper »
    1 Vastaukset
    902 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Omega MV6sta ostamassa
    Kirjoittaja Heinä »
    13 Vastaukset
    1176 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jani.1911
  • pulputusta moottorissa
    Kirjoittaja jusi123 »
    7 Vastaukset
    904 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jussi V
  • mitä oljyä muilla käytössä
    Kirjoittaja jere rantonen »
    42 Vastaukset
    9358 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja inexx
  • Eiiii. Oopeli?
    Kirjoittaja viljami »
    106 Vastaukset
    19334 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • B-Vecculin hyvitys
    Kirjoittaja Teemu J »
    12 Vastaukset
    1264 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teemu J
  • Suomen vanhimmat Opelit?
    Kirjoittaja JuhaKHJ »
    8 Vastaukset
    1197 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaku
  • Vectra hankinnassa, mahd. 1.8 EHKÄ MYÖS 2.2 koneella 2002 ->
    Kirjoittaja papuwokki »
    35 Vastaukset
    2049 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tammari
  • onko nykyää harvinainen Veccu A GT SEH-koneella
    Kirjoittaja Realsanta »
    18 Vastaukset
    1557 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • PARHAAT KORJAAMOT Pääkaupunkiseudulla
    Kirjoittaja 1999V6B »
    5 Vastaukset
    2422 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enriquez
  • V8 omega
    Kirjoittaja Regno »
    15 Vastaukset
    4573 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja T.R
  • Zafira OPC tuontina, Verotusarvio
    Kirjoittaja whathifi »
    11 Vastaukset
    2361 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja whathifi
  • tietoa b omegan vaki vioista?
    Kirjoittaja ville kinnunen »
    21 Vastaukset
    1355 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ville kinnunen
  • paras huolto/korjaamo Helsinki
    Kirjoittaja allu1234 »
    0 Vastaukset
    411 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja allu1234
  • onko kellään tietoa tästä vectrasta.
    Kirjoittaja timppa1 »
    0 Vastaukset
    490 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja timppa1
  • SMA-88 b-kadetti?
    Kirjoittaja aarokas »
    2 Vastaukset
    444 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vmoi73
  • Opel signum OPC
    Kirjoittaja Jartsa »
    8 Vastaukset
    2090 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira
  • paras huolto/korjaamo "joensuu"
    Kirjoittaja pulpahdus »
    3 Vastaukset
    1348 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja apusähis
  • Astra GTC / OPC hyviä verrattuna muihin vastaaviin?
    Kirjoittaja Petezko »
    3 Vastaukset
    752 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Petezko
  • Täysin rehellistä huoltamotoimintaa?
    Kirjoittaja blindet »
    15 Vastaukset
    1900 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • a omegan s.lasit
    Kirjoittaja OneLovE »
    1 Vastaukset
    350 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja P. Lanttola
  • Zafira -00 ostamassa,mitä pitää katsoa???
    Kirjoittaja JOMAME »
    6 Vastaukset
    1542 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Axeus
  • Onko jonkun clubilaisen entinen auto?
    Kirjoittaja corsaliini »
    1 Vastaukset
    769 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja B-Na
  • IRMSCHER-OPEL COUPE GT 3.6/4.0
    Kirjoittaja Realsanta »
    25 Vastaukset
    3613 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja P. Lanttola
  • Kyselisin vain kuulumisia OPC Opeleista.
    Kirjoittaja opcvoimaa »
    52 Vastaukset
    6407 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bahis!
  • Projekti bongaukset.
    Kirjoittaja hapa11 »
    91 Vastaukset
    86393 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 1,2sorsa
  • Opel astra sport 1.6 -98 Kokemuksia?
    Kirjoittaja Safir »
    2 Vastaukset
    597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Opel Flextreme
    Kirjoittaja JuhaKHJ »
    4 Vastaukset
    1330 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Uusi Opel Meriva
    Kirjoittaja NOesc »
    10 Vastaukset
    1980 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TSoini
  • b2 omega 3.2i
    Kirjoittaja kumikeisari »
    0 Vastaukset
    588 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kumikeisari
  • Vectra B:tä ostamassa.
    Kirjoittaja Reozil »
    9 Vastaukset
    1438 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AksuPaksu
  • 60k huoltopaikaa Hastralle?
    Kirjoittaja elMisse »
    3 Vastaukset
    543 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Verronen
  • D kadett kysymyksiä
    Kirjoittaja Kingis_ »
    16 Vastaukset
    1501 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tuikka24
  • Keskustelua uusista Opel-malleista?
    Kirjoittaja Solenoid »
    2 Vastaukset
    423 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Solenoid
  • mistä osoitteesta löytyy opel vectra 1.7TD GLS räjähdyskuvat
    Kirjoittaja aki.kuski »
    6 Vastaukset
    966 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja smppa
  • abs ja tc valo zafirassa
    Kirjoittaja homer12 »
    6 Vastaukset
    804 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja homer12

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja