Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Uusi ihana Opel
    Kirjoittaja römpötin »
    23 Vastaukset
    4222 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja römpötin
  • Tuonti Omega
    Kirjoittaja janijokinen »
    21 Vastaukset
    3471 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja E Raketti
  • tunnista pultti hiphei paikka löytyi mistä oli pudonnut
    Kirjoittaja Nirtsu »
    38 Vastaukset
    5730 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Vivaron verot
    Kirjoittaja TeemuS »
    4 Vastaukset
    892 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja i_kone
  • Calibra V6 4X4?
    Kirjoittaja calikka9X »
    14 Vastaukset
    1870 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ooppelijanne
  • Frontera 2.2dti ja vetokyky
    Kirjoittaja TEPE »
    1 Vastaukset
    616 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Mistä Look at Opel now -tarroja?
    Kirjoittaja eljas »
    2 Vastaukset
    1513 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Riisikippo
  • Paljonko pyytää?
    Kirjoittaja Markus89 »
    7 Vastaukset
    1702 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Slx
  • Opel Astra Caravan
    Kirjoittaja S.e.p.p.o »
    0 Vastaukset
    701 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja S.e.p.p.o
  • X30XE:n jakopäänhihnavaihto 550€ osien kans
    Kirjoittaja Undertaker »
    29 Vastaukset
    5098 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Woody
  • Ostamassa Astraa -02
    Kirjoittaja Bantex »
    9 Vastaukset
    1616 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kasa
  • c-vegun virtalukko pulma
    Kirjoittaja wenski »
    2 Vastaukset
    767 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Garlo Gee
  • vakionopeudensäätimen rakentaminen
    Kirjoittaja raketti88 »
    26 Vastaukset
    3682 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Amppa
  • Astra f -92 sähköhuolia
    Kirjoittaja Lagoon blue »
    6 Vastaukset
    1131 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aztaroth
  • omegan projektorivalot
    Kirjoittaja tykemon »
    1 Vastaukset
    731 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • mistä antureita b-vectraan?
    Kirjoittaja ollikuhta »
    2 Vastaukset
    804 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Calibran lunastus arvo
    Kirjoittaja Jilly »
    31 Vastaukset
    5532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • Mistä orggis navigaattoriin cd?
    Kirjoittaja Tukkajumala »
    4 Vastaukset
    1283 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MikaT
  • Omega ei sammu??????
    Kirjoittaja imasaf »
    13 Vastaukset
    2721 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja liteFun
  • Kaiuttimen suojan irroitus??
    Kirjoittaja Opel Astra »
    21 Vastaukset
    3682 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja k21
  • calibra osiksi vai tielle?
    Kirjoittaja åltsa »
    13 Vastaukset
    2414 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja åltsa
  • opelin merkki.
    Kirjoittaja timppa1 »
    17 Vastaukset
    3237 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kabel
  • calibran sähköt?
    Kirjoittaja janzu77 »
    4 Vastaukset
    924 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Kumpi H-astra?
    Kirjoittaja vos »
    5 Vastaukset
    1291 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vos
  • vectra 3.2 v6
    Kirjoittaja Jyrhen »
    9 Vastaukset
    2088 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja md5sum
  • Calibran oikea hinta
    Kirjoittaja artisti »
    50 Vastaukset
    6786 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja NoFear
  • Miten erottaa Merivan eri "versiot"???
    Kirjoittaja Gfiz »
    7 Vastaukset
    2826 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gfiz
  • R bensamittarissa?
    Kirjoittaja opelinomistaja »
    3 Vastaukset
    942 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja skk
  • C-vectran kuralätkät
    Kirjoittaja MikaT »
    10 Vastaukset
    1510 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MikaT
  • Mistä G astraan takavalot ja vaimennin?
    Kirjoittaja Mog- »
    15 Vastaukset
    2147 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja squealer
  • Astrasta(G) hajosi jokin asia, mutta mikä?
    Kirjoittaja Silver »
    0 Vastaukset
    727 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Silver
  • Hinta G-astralle?
    Kirjoittaja AEP »
    4 Vastaukset
    1008 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Kenen entinen...
    Kirjoittaja -SAS- »
    4 Vastaukset
    2320 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tapza_s
  • AC:tä jälkiasennuksena???
    Kirjoittaja Pontiac Gp »
    4 Vastaukset
    1039 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Omega B 2.5 V6 ei käynnisty lämpimänä?
    Kirjoittaja Manta_Gte »
    6 Vastaukset
    1018 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • B Vectraan jälkiasennus vakionopeudensäädin
    Kirjoittaja Slx »
    15 Vastaukset
    3486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jk83
  • Huutonetissä myynnissä..toimiiko?
    Kirjoittaja ouppelixi »
    36 Vastaukset
    7125 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ooskari
  • A-Vecta 2000
    Kirjoittaja JoGo »
    6 Vastaukset
    1166 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JoGo
  • Opel astra 2.2 -01 katalysaattori
    Kirjoittaja Pete80 »
    0 Vastaukset
    619 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pete80
  • Onko kokemuksia lisäkaukovaloissa xenonit??
    Kirjoittaja Kaitzu »
    9 Vastaukset
    1650 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veikka
  • Akku ja sen ylläpitolaturi
    Kirjoittaja mustapilvi »
    48 Vastaukset
    10984 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mustapilvi
  • OCF Party Kalajoki VIDEOTA
    Kirjoittaja Nevi »
    5 Vastaukset
    3672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nevi
  • Opel Astran airbagin merkkivalo
    Kirjoittaja nurmikko »
    1 Vastaukset
    635 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Antero
  • Vetokoukku B-Vectraan
    Kirjoittaja jamppa74 »
    8 Vastaukset
    1181 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamppa74
  • Calibra tulee taas
    Kirjoittaja cm-cali »
    52 Vastaukset
    6194 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • Mikä mättää ilmastoinnissa?? :(
    Kirjoittaja llatvak »
    4 Vastaukset
    1479 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jacce
  • Omega B värikoodi??
    Kirjoittaja tykemon »
    10 Vastaukset
    3618 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sepse
  • Öljypohjien sopivuus 1.8->2.0 ohc.
    Kirjoittaja dew »
    1 Vastaukset
    590 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Gsi kadetti mittaristo häikkää.
    Kirjoittaja Snow81 »
    5 Vastaukset
    840 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Snow81
  • Corsa D
    Kirjoittaja samulis »
    19 Vastaukset
    4614 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jukeksi

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja