Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Omega B2 lämmityslaitteenpumppu....
    Kirjoittaja Napero »
    5 Vastaukset
    660 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja digimiki79
  • Vinkkejä ostoon: Omega A2
    Kirjoittaja aliasJ »
    30 Vastaukset
    2721 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Astra F takavalot.. Tilaus saksasta?
    Kirjoittaja Wezpi »
    8 Vastaukset
    1058 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wezpi
  • Zafiran takaovi jumissa
    Kirjoittaja Jussimyk »
    10 Vastaukset
    1517 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja julma juha
  • Uusi OPC Corsa
    Kirjoittaja static »
    47 Vastaukset
    9388 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaakko-
  • Signum B '09 - entäs Omega C?
    Kirjoittaja Veeksi »
    11 Vastaukset
    1424 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • omega 2.6 dualram
    Kirjoittaja jonator »
    5 Vastaukset
    870 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jonator
  • opel mantan ruiskunjohdoista????
    Kirjoittaja ipe26 »
    2 Vastaukset
    449 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • kadett vikoo
    Kirjoittaja timppa »
    4 Vastaukset
    1266 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Katana
  • Astra G 8v, kokemuksia?
    Kirjoittaja aliasJ »
    12 Vastaukset
    2524 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Uuden Astran (1.6 Twinport) kulutus
    Kirjoittaja kha8aeskok »
    20 Vastaukset
    5089 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Himmeli
  • Lämmöt ei nouse
    Kirjoittaja Wesu »
    9 Vastaukset
    2327 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • Rakenne/räjäytyskuvat
    Kirjoittaja kingpinX »
    1 Vastaukset
    963 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Katana
  • H-Astra vilkku pakkasella
    Kirjoittaja turboarska »
    12 Vastaukset
    2135 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Catmaster
  • mantan rakentelua
    Kirjoittaja uspi »
    11 Vastaukset
    1190 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi
  • Hyviä neuvoja kaivataan lohkolämmittimen suhteen
    Kirjoittaja malmgren »
    3 Vastaukset
    729 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja malmgren
  • Astra GSI -93 Pyyhkijät ei toimi
    Kirjoittaja landehki »
    0 Vastaukset
    364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja landehki
  • Astra F -93 Ajotietokoneen valojen vikailmoitus..
    Kirjoittaja Wezpi »
    6 Vastaukset
    696 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wezpi
  • Lohkolämmittimen vastuksen vaihto?
    Kirjoittaja yeahrl »
    3 Vastaukset
    1303 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Katana
  • tankinkorkeista veccu B yms...
    Kirjoittaja Jartsa »
    7 Vastaukset
    754 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra2006
  • Tuli ostettua B vecculi tomaatilla :)
    Kirjoittaja tiebo »
    7 Vastaukset
    926 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tiebo
  • Pissapojan moottori pimeenä B Vectra
    Kirjoittaja -Petsku- »
    8 Vastaukset
    1140 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Mikä pumppu??
    Kirjoittaja eddison84 »
    15 Vastaukset
    2183 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja digimiki79
  • jarrupääsylinteri
    Kirjoittaja _vectra_b »
    0 Vastaukset
    352 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _vectra_b
  • ALDL piuha (Diagnostiikka pistoke)
    Kirjoittaja madi »
    3 Vastaukset
    877 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • Astra -99 1.6 16valve Käy kolmella
    Kirjoittaja toni83 »
    8 Vastaukset
    1637 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja toni83
  • Mantaan männänrenkaita?
    Kirjoittaja JokkeJ »
    5 Vastaukset
    739 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • moottori tietoa?
    Kirjoittaja topelius5 »
    2 Vastaukset
    610 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timonen
  • OMEGA B MV6 varustelu?
    Kirjoittaja VilkkuS »
    57 Vastaukset
    7352 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Axu78
  • Joko kokemuksia Easytronicista ?
    Kirjoittaja hiltunenj »
    12 Vastaukset
    3910 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja thomas
  • Tehofiltteri 3000 omegaan
    Kirjoittaja omenaukkeli »
    17 Vastaukset
    3892 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsi
  • Vectraa ostelemassa
    Kirjoittaja Teemu J »
    3 Vastaukset
    938 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kontio
  • Kutosen ääni
    Kirjoittaja tuholainen »
    144 Vastaukset
    22613 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 340cid
  • Vectra C:n manuaali ilmastoinnista puoliautomaattinen?
    Kirjoittaja timoan »
    0 Vastaukset
    493 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja timoan
  • nyt se Volle sit vaihtui
    Kirjoittaja accer »
    13 Vastaukset
    1543 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pistoolisankari
  • Omega B etusumuvalojen tummennus
    Kirjoittaja tykemon »
    4 Vastaukset
    578 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Speitan
  • Webaston
    Kirjoittaja Blondie »
    5 Vastaukset
    993 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timonen
  • Ostamassa omegaa...
    Kirjoittaja Pistoolisankari »
    14 Vastaukset
    1898 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SKL
  • Avain hukassa =(
    Kirjoittaja nalletm »
    2 Vastaukset
    704 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nuhapumppu
  • vectran pölläri....
    Kirjoittaja vekkuli84 »
    1 Vastaukset
    614 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ile84
  • F-astra nostaa kierroksia tyhjäkäynnillä
    Kirjoittaja Altti450 »
    7 Vastaukset
    820 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja viki
  • Verot englannista osia tilattaessa?
    Kirjoittaja Astra Rf »
    1 Vastaukset
    465 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Kierroslukumittarin kytkentä?
    Kirjoittaja Pedro87 »
    0 Vastaukset
    426 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pedro87
  • 89 omega
    Kirjoittaja puttonen1986 »
    3 Vastaukset
    628 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juke1985
  • Astran ohjaustehostin
    Kirjoittaja C16SE »
    5 Vastaukset
    999 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja C16SE
  • aika kylmä on ulkona
    Kirjoittaja kag1 »
    24 Vastaukset
    3438 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja joreman
  • Kokemuksia C Corsasta
    Kirjoittaja Valde »
    1 Vastaukset
    491 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • ajovalot
    Kirjoittaja spectra 2.2 »
    2 Vastaukset
    625 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja liteFun
  • Vihje:takalasinlämppäri+pyyhin toimii koko ajan
    Kirjoittaja DTI »
    0 Vastaukset
    477 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja DTI

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja