Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Sähköiset ns.4-pistevyöt
    Kirjoittaja T.J »
    2 Vastaukset
    570 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja T.J
  • Onko tietoa Astran ilmastoinnista ?
    Kirjoittaja Avustaja »
    0 Vastaukset
    484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Avustaja
  • Astra G:n 120 tkm huolto
    Kirjoittaja opel tyttö »
    4 Vastaukset
    1009 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel tyttö
  • omega b avaimen infrapunaläh.
    Kirjoittaja Yamaha27 »
    2 Vastaukset
    585 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja leutoranta
  • UOP-880 Ascona C 16V
    Kirjoittaja Tic4Wd »
    1 Vastaukset
    710 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Mikä chippi?
    Kirjoittaja Rust_ »
    2 Vastaukset
    799 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rust_
  • Paljonko uskaltaisin pyytää
    Kirjoittaja AksuPaksu »
    9 Vastaukset
    1703 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MakeTku
  • Vectra 3.2 GTS kulkevuus
    Kirjoittaja leevi »
    84 Vastaukset
    9295 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Bomega
  • omega b lämmitys laite temppuilee
    Kirjoittaja omega v6 »
    0 Vastaukset
    347 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega v6
  • A ompun ajotietokoneen Ongelma?!?!?!
    Kirjoittaja Powerhouse »
    3 Vastaukset
    457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Powerhouse
  • Värikoodi?
    Kirjoittaja Manu82 »
    4 Vastaukset
    831 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja look at my opel now
  • Vetokoukun sähkösarjan asennus?
    Kirjoittaja Hessu77 »
    6 Vastaukset
    669 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hessu77
  • Kysymyksiä Calibrasta
    Kirjoittaja OpelTuner »
    1 Vastaukset
    487 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Kenen klubilaisen lotari?
    Kirjoittaja Astra G-98 »
    5 Vastaukset
    1643 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Samu
  • e kadetin ilmanputsarista
    Kirjoittaja tpk_83 »
    6 Vastaukset
    691 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ola1983
  • Vinkkejä Ompun ostamiseen!
    Kirjoittaja RacingOPEL »
    10 Vastaukset
    1218 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jarksi
  • Pitäis löytää Opel GT hääautoksi
    Kirjoittaja Sorjonen »
    26 Vastaukset
    4339 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sorjonen
  • OCF:n rekisterikilven pohja
    Kirjoittaja T.J »
    4 Vastaukset
    971 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vos
  • Calibra c2.0xe HUOMIO!!
    Kirjoittaja Caapo »
    11 Vastaukset
    1057 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Caapo
  • esso baari keskustelua missä tehokkain 2.0ohc
    Kirjoittaja calibra-92 »
    14 Vastaukset
    2059 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calibra-92
  • Tuli ostettua auto... :)
    Kirjoittaja santtu »
    3 Vastaukset
    1043 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rami L
  • B-Vectra kiikarissa
    Kirjoittaja Kadett -73 »
    1 Vastaukset
    468 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja leevi
  • mittaritaustoista...
    Kirjoittaja whpracing »
    48 Vastaukset
    6636 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilderi
  • Astran valorele hukassa
    Kirjoittaja Reijol »
    11 Vastaukset
    1615 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Reijol
  • Eka Opel vectra
    Kirjoittaja kuhju »
    1 Vastaukset
    830 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SPUTNIKKI
  • Valomusistin rele?
    Kirjoittaja GT_Veccu »
    2 Vastaukset
    450 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GT_Veccu
  • Positiivinen yllätys
    Kirjoittaja Huru-Ukko »
    11 Vastaukset
    2309 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ossi
  • C- Kadetti tärisee
    Kirjoittaja mr »
    5 Vastaukset
    782 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tenox
  • vaihtakaa merkkiä
    Kirjoittaja opel my ass »
    89 Vastaukset
    11695 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • Valkonen/keltanen Calibra jyväskylässä
    Kirjoittaja Miro.Simounen »
    14 Vastaukset
    2057 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Woody
  • b-omegan ilmastoinnin kompura vuotaa!
    Kirjoittaja sss »
    2 Vastaukset
    519 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sss
  • B-omegan särinä
    Kirjoittaja so »
    0 Vastaukset
    408 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja so
  • kenen calibra ?
    Kirjoittaja astraboi »
    0 Vastaukset
    476 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • Opel Commodore GS Coupe -70
    Kirjoittaja reksa »
    2 Vastaukset
    456 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Keme
  • opel, fiat vai ford ?
    Kirjoittaja astraboi »
    2 Vastaukset
    513 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • käsijarru
    Kirjoittaja astrarix »
    6 Vastaukset
    694 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astrarix
  • Astra G:n valovika??
    Kirjoittaja sami73 »
    4 Vastaukset
    817 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bahama
  • Uusi Omega
    Kirjoittaja jipeeki »
    37 Vastaukset
    4721 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • Zafiran matkamittari
    Kirjoittaja Zafira »
    3 Vastaukset
    581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ämvee6
  • MV 6:sen automaattilootan öljyt
    Kirjoittaja AkuAnkka »
    16 Vastaukset
    1902 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sss
  • Auttakaa nopeesti rengas ongelmassa!!!!
    Kirjoittaja Dreamer »
    6 Vastaukset
    1257 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dreamer
  • Vectran ostaminen (tyyppiviat, ruostepaikat)
    Kirjoittaja ascona_c »
    2 Vastaukset
    943 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • Friedrich Motorsport -jarrulevyt?
    Kirjoittaja GSi 16V »
    6 Vastaukset
    1086 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja datzka
  • moottorin häiriövalo palaa
    Kirjoittaja mikuli_2 »
    4 Vastaukset
    858 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikuli_2
  • vectran vakio varusteet
    Kirjoittaja tupis »
    2 Vastaukset
    500 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorsaTRanssissa
  • ruostesuojaus
    Kirjoittaja mikuli_2 »
    0 Vastaukset
    444 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikuli_2
  • Ruisjauhoja... jäähdytysveteen
    Kirjoittaja Jari79 »
    8 Vastaukset
    1223 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • Antennia calibraan?
    Kirjoittaja harza »
    3 Vastaukset
    581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opeca
  • tarviiko olla kattia ?
    Kirjoittaja Nirtsu »
    3 Vastaukset
    579 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Powercappi tilaus 2 ym. tietoa asiasta!
    Kirjoittaja tumppa2 »
    18 Vastaukset
    2032 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tumppa2

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja