Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Vectra 2.0 Edition 100 Vectra 2.0 sport
    Kirjoittaja Lizard04 »
    1 Vastaukset
    547 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • Sivuvilkun paikka, Omega A, voisko joku mitata?
    Kirjoittaja caravaanari3,0 »
    2 Vastaukset
    468 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja caravaanari3,0
  • Calibra 4x4 Turbo - kokemuksia, ja hyvät ja huonot puolet?
    Kirjoittaja janijoeli »
    15 Vastaukset
    3511 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno.v
  • Moottorinohjausyksikkö
    Kirjoittaja discovery »
    2 Vastaukset
    560 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juheksi
  • Ajotietokone B2 vectraan?
    Kirjoittaja Tumppi2 »
    2 Vastaukset
    494 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tumppa2
  • testing testing
    Kirjoittaja Tumppi2 »
    1 Vastaukset
    434 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • omega 2,2 caravan
    Kirjoittaja uhrmacher »
    5 Vastaukset
    703 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja uhrmacher
  • Värikarttaa netistä.??
    Kirjoittaja Gsi:sti »
    5 Vastaukset
    1465 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Red Devil
  • Vapaavirtaussuodatin
    Kirjoittaja Sami81 »
    31 Vastaukset
    3859 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kylahulluracing
  • a-omega rakennus? vai vaihto A-omega 3000?
    Kirjoittaja sloxa »
    5 Vastaukset
    855 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jarksi
  • Vinkkejä kaivataan...
    Kirjoittaja Xopel »
    3 Vastaukset
    747 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ämvee6
  • Corsa tyyppiviat?
    Kirjoittaja tomste »
    22 Vastaukset
    7992 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja DjFaSt
  • Astra H CoupeCabriolet
    Kirjoittaja Veeksi »
    28 Vastaukset
    2730 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja antzu
  • V6 calibran ajotietokone
    Kirjoittaja jankok »
    2 Vastaukset
    474 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jankok
  • Astra F:ään "DTM-pyyhin"?
    Kirjoittaja Jortunar »
    8 Vastaukset
    1068 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K2Ri
  • Calibran takaluukku
    Kirjoittaja Enliz »
    14 Vastaukset
    1186 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enliz
  • tietoja corsasta?
    Kirjoittaja Jube-setä »
    0 Vastaukset
    337 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jube-setä
  • Astra H Wagon bongattu Suomessa
    Kirjoittaja jussi-62 »
    7 Vastaukset
    1225 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Opel Corsien paino
    Kirjoittaja Jiska »
    2 Vastaukset
    464 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • MV6 manuaalilla?
    Kirjoittaja QauS »
    4 Vastaukset
    677 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • Sylinterikannen öljynpaineventtiili + tulppa
    Kirjoittaja Vilkkis »
    4 Vastaukset
    584 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilkkis
  • Calibra V6
    Kirjoittaja jankok »
    2 Vastaukset
    481 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jankok
  • lohkolämmitin
    Kirjoittaja opel 2.0i »
    0 Vastaukset
    393 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel 2.0i
  • valot tummaksi rojekti
    Kirjoittaja Jari79 »
    12 Vastaukset
    1142 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • calibra häly
    Kirjoittaja jtaskinen »
    0 Vastaukset
    286 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jtaskinen
  • vectr@ beelle
    Kirjoittaja opel 2.0i »
    1 Vastaukset
    557 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vectr@ B
  • asentotunnistin
    Kirjoittaja opel 2.0i »
    2 Vastaukset
    527 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel 2.0i
  • kertokaas?
    Kirjoittaja opel 2.0i »
    2 Vastaukset
    491 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel 2.0i
  • Vectra B airbag valo
    Kirjoittaja Mainio »
    1 Vastaukset
    502 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • vectra 2,0 sport vm2000
    Kirjoittaja tomppa80 »
    5 Vastaukset
    813 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • a ja b omegat?
    Kirjoittaja ilkkis »
    5 Vastaukset
    735 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jabbu
  • c20let
    Kirjoittaja vectraaa »
    14 Vastaukset
    1746 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja corsaa
  • Jonkun kerholaisen B-Vectra AVK:lla(Wanha )
    Kirjoittaja vectraTBO »
    2 Vastaukset
    691 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectraTBO
  • kenen veccu? Joensuu...
    Kirjoittaja Jube-setä »
    56 Vastaukset
    4999 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja leevi
  • Miksi etuikkuna huuruuntuu?
    Kirjoittaja Bwana »
    9 Vastaukset
    1290 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja commodore
  • astraa ostamassa
    Kirjoittaja nicosamuli »
    5 Vastaukset
    697 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Antero
  • Farkku-Omppu B asiaa, vetokoukut, puslat, sun muut
    Kirjoittaja Pauli »
    1 Vastaukset
    455 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 2_x_opel
  • Korjausmanuaali
    Kirjoittaja White »
    13 Vastaukset
    1360 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • C-ascona
    Kirjoittaja ceeascona »
    3 Vastaukset
    478 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • Gsi Astraa ostamassa
    Kirjoittaja KOS »
    53 Vastaukset
    4654 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja levanen
  • Vectra CD, CD Sport, Sport...??
    Kirjoittaja ixu »
    27 Vastaukset
    3695 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pasi84
  • Cruisingit ja kokoontumis ajot..
    Kirjoittaja Red Devil »
    4 Vastaukset
    620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MAX
  • A vectra Irmscherin ruiskulla
    Kirjoittaja Opel TT »
    5 Vastaukset
    532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • calibran orggis häläri ei toimi...
    Kirjoittaja jtaskinen »
    2 Vastaukset
    425 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jtaskinen
  • euroopan GM säästökuurilla
    Kirjoittaja NOesc »
    9 Vastaukset
    923 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • Ystävälliset Saksan kielen taitajat.....
    Kirjoittaja makkis82 »
    2 Vastaukset
    511 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja makkis82
  • voi ku olis rahaa..
    Kirjoittaja astraboi »
    61 Vastaukset
    5709 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Haba
  • a-vectran puskuri
    Kirjoittaja weber »
    4 Vastaukset
    575 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Asterix
  • tietääkö kukaan mikä palikka tämä mahtaa olla...
    Kirjoittaja jtaskinen »
    1 Vastaukset
    721 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno.v
  • Mikä Kone vm. 88 Ascona C:hen
    Kirjoittaja KeSiS85 »
    2 Vastaukset
    516 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja