Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Vectra GT:n teho
    Kirjoittaja Oswald »
    14 Vastaukset
    1362 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Mikä ET astra F?
    Kirjoittaja tino1 »
    6 Vastaukset
    638 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jope
  • Astra G Coupé
    Kirjoittaja opelix_calibra »
    11 Vastaukset
    1208 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VEN
  • Alustan muutos katsastus
    Kirjoittaja Direct22 »
    0 Vastaukset
    365 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Direct22
  • Vectra B2:sen kone!
    Kirjoittaja Black Diamond »
    4 Vastaukset
    880 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Alustan muutoskatsastus??
    Kirjoittaja snowy »
    3 Vastaukset
    476 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja snowy
  • Jyväskylän Calibrat
    Kirjoittaja VEN »
    29 Vastaukset
    2201 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VEN
  • Lotus Omega korin vahvistukset
    Kirjoittaja Omega-a-pasconacona »
    1 Vastaukset
    682 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JS
  • 3 litraset
    Kirjoittaja K@rtsa »
    4 Vastaukset
    940 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K@rtsa
  • Minkä arvoinen B-Manta
    Kirjoittaja Manta-A »
    17 Vastaukset
    2495 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sytkäri
  • MV6 tietoa
    Kirjoittaja @nsa »
    0 Vastaukset
    576 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja @nsa
  • Mikä vikana asconassa?
    Kirjoittaja Mattiesko »
    10 Vastaukset
    882 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Forvolet
  • Ascona C GT Tunnistus/tarkistus vinkkejä kaivataan.
    Kirjoittaja ascocd »
    13 Vastaukset
    1140 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PS1
  • Asconan (C) mittarivalot ja nopeus/matkamittari ei toimi
    Kirjoittaja ascocd »
    2 Vastaukset
    391 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascocd
  • näin muilla toimitaan
    Kirjoittaja veera »
    15 Vastaukset
    2328 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • Auton tuonti ulkomailta
    Kirjoittaja Jutta »
    13 Vastaukset
    1648 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • mantan hinta??
    Kirjoittaja Mania »
    4 Vastaukset
    659 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mania
  • Veccu hajos
    Kirjoittaja heka84 »
    3 Vastaukset
    1003 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja heka84
  • Kuinka paljon on liikkeellä 4wd 2.0 turbo a-vectroja!
    Kirjoittaja tumppa2 »
    12 Vastaukset
    1825 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jube-setä
  • opel calibra V6
    Kirjoittaja opelukko »
    2 Vastaukset
    666 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorZa
  • Häh?
    Kirjoittaja Omega-a-pasconacona »
    8 Vastaukset
    1396 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja turbobliz
  • Astra myyty
    Kirjoittaja Rane32 »
    4 Vastaukset
    1046 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rane32
  • Ascona C ruostemestat
    Kirjoittaja lepO »
    18 Vastaukset
    2301 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja k-p
  • Mikä takaspoileri Calibraan?
    Kirjoittaja Tunari-82 »
    7 Vastaukset
    751 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rieskale
  • Vanhoja Opel-logoja
    Kirjoittaja Sorjonen »
    8 Vastaukset
    1027 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja time-x
  • kansi vai kone?
    Kirjoittaja vehje »
    10 Vastaukset
    1229 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • klubin mantat ja b-asconat
    Kirjoittaja sytkäri »
    3 Vastaukset
    718 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja edelbrock
  • Kenenkäs tämä tuunattu vekkuliprojekti on?
    Kirjoittaja Jarza »
    20 Vastaukset
    2917 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miro.Simounen
  • corsa 5.0 4x4
    Kirjoittaja Regno »
    7 Vastaukset
    1131 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja repsa
  • Holden Monaro Top Gearissa
    Kirjoittaja ata »
    28 Vastaukset
    2382 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pfohr
  • Meta systems kauko-ohjaus ei pelitä
    Kirjoittaja Lizard »
    1 Vastaukset
    532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lizard
  • Pikkuisen rankka hintapyyntö Calibrasta
    Kirjoittaja Mika »
    23 Vastaukset
    2765 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Heimo
  • Vectrani ei käynnisty?
    Kirjoittaja taistor »
    3 Vastaukset
    676 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • keskuslukitus
    Kirjoittaja Hakkarainen »
    5 Vastaukset
    763 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Temezz
  • Opelin uudet moottorit.
    Kirjoittaja ekomies »
    2 Vastaukset
    809 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pfohr
  • Millainen paikka tämä sutii oy sitten on?
    Kirjoittaja TranceSami »
    2 Vastaukset
    994 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • calibra alle
    Kirjoittaja LBS »
    23 Vastaukset
    2651 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rieskale
  • Calibran erikoismalli??? EVO???
    Kirjoittaja Rieskale »
    10 Vastaukset
    1774 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja marcopel
  • Kaikkein kallein ja paskamaisin remppa autoosi
    Kirjoittaja -SweetAngel90- »
    18 Vastaukset
    3360 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timotee
  • Evo 500 faktat
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    8 Vastaukset
    1408 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja C20xe.jesse
  • Suomen Tuning OY Ylöjärvi
    Kirjoittaja TranceSami »
    23 Vastaukset
    4489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • monellako talviauto?
    Kirjoittaja whpracing »
    27 Vastaukset
    2425 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JTR
  • 3"downpipe turbo calikkaan
    Kirjoittaja arska.f »
    3 Vastaukset
    809 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OPOWER
  • KENEN 3000A OMEGA?
    Kirjoittaja wiquel »
    11 Vastaukset
    1658 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JaneZki
  • Tullilta joululahja
    Kirjoittaja ixu »
    3 Vastaukset
    863 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja marcopel
  • A- Omega...
    Kirjoittaja Oswald »
    3 Vastaukset
    730 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omega-a-pasconacona
  • Kylmäkäynnistyksestä...pitääkö paikkansa?
    Kirjoittaja dormer »
    4 Vastaukset
    1018 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Kokemuksia haetaan, Omega-B 2.5 TD Car. Aut.
    Kirjoittaja OPELundBMW »
    3 Vastaukset
    712 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Bimmer
  • vectra 2.0dti tietoa autosta??
    Kirjoittaja Tallukka »
    5 Vastaukset
    691 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Garlo Gee
  • Kertokaa autonne huonoin/ ärsyttävin puoli
    Kirjoittaja Jerzey »
    74 Vastaukset
    7139 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pero

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja